вівторок, 25 березня 2014 р.

Модуль 2. Рефлексія



Проектна діяльність може надати учням можливість залучати їх до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань. А також навчити працювати над проблемою у малих групах або в колективі при виконанні дослідницьких проектів
Ознайомилася з таксономією Блума

Існує кілька систем, які допомагають учителям визначити навчальні цілі та методи розвитку мислення учнів. У 1956 році Бенджамін Блум, професор Чіказького університету (США), запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар